TOP termékek

Sérült vagy hiányos csomag bejelentése

Kollégáink mindent megtesznek, hogy csomagod épségben kerüljön kézbesítésre. Amennyiben mégis sérülten érkezik, úgy szíves elnézésedet kérjük, valamint kérünk, hogy tételesen ellenőrizd a termékek épségét!

Ha a csomagban sérült terméket találsz kérjük őrizd meg, mert a cserét csak annak elszállítása után tudjuk biztosítani. A kárigényt a csomagátvételtől számított 72 órán belül jeleznünk kell a futárszolgálatnak, ezért kérünk, hogy a kárigényedet az átvételtől számított 72 órán belül jelezd felénk!

Kérjük készíts fotót a csomagról és a sérült termékekről is! A fotókat egyszerűen tudod csatolni az űrlap kitöltésekor, ez meggyorsítja a kárügyintézési folyamatot.

A gyorsabb ügyintézés érdekében az űrlapon szereplő kötelező adatokat kérjük helyesen töltsd ki!

Bejelentésedet mihamarabb feldolgozzuk és kollégánk keresni fog a megadott elérhetőségek egyikén.

Adatkezelési tájékoztató